Vragen over:

Bestellen

Je kan één bestelling maken voor meerdere leerlingen van hetzelfde gezin die zelfs op verschillende scholen (van dezelfde scholengroep) en diverse richtingen studeren.

Je geeft de bestelling van de eerste leerling in (school, richting en jaar aangeven) en bij het afbeelden van stap 1: "Inhoud winkelmandje", klik je op het logo van de scholengroep links bovenaan het scherm.  Vervolgens kan je opnieuw, school, richting en jaar kiezen.  Je kan deze stappen herhalen totdat je voor je hele gezin de bestelling hebt geplaatst en vervolgens de andere stappen doorlopen.

Studenten kunnen hun boekenoverzicht terugvinden onder de link 'Studiemateriaal'. In het linkermenu kan je kiezen voor Campus - Opleiding - Fase van je opleiding. Rechts verschijnt de lijst met boeken die je nodig hebt voor deze opleiding. Indien nodig kan je de boekenlijst verfijnen door de juiste opleidingsonderdelen te selecteren. 

Ben je eerstejaarsstudent? Dan kan je best kiezen voor 'alles selecteren'. 

Heb je eerder al een opleiding gevolgd? Dan kan je de boeken die je nog niet eerder aangekocht hebt, aanklikken via het vinkje rechts. 

 

Om de opleiding te kunnen volgen, zijn een aantal boeken verplicht of aanbevolen. Deze vermelding vind je naast het boek terug. 

Cursussen en boeken die verplicht zijn, worden in de les gebruikt en behoren tot de leerstof voor het examen. 

Cursussen en boeken die aanbevolen zijn, worden gebruikt als naslagwerk. Deze boeken zijn bruikbaar tijdens de studies en zijn handig voor de toekomst. Ze behoren niet tot de leerstof voor het examen.

 

Zodra je bestelling geplaatst is, kun je die niet meer wijzigen. Wens je de bestelling te annuleren of te retourneren na ontvangst, dan kan je contact opnemen via e-mail, met vermelding van het orderid. We bekijken dan wat de mogelijkheden zijn voor jouw bestelling.

 

Een bestelling is pas definitief wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen. Deze mail wordt verstuurd via e-mail.

We merken helaas dat onze mails bij een aantal mensen in de spam-folder terechtkomen (vb. hotmail-adressen). Wanneer je dus geen bevestigingsmail ontvangt, raden we je aan om eerst een kijkje te nemen in de spam-folder. Wanneer je daar geen mail ontvangen hebt, kan je ons contacteren en kunnen we bekijken of je bestelling goed is toegekomen.

We werken momenteel aan een oplossing om de bevestigingsmail in alle mailboxen te laten toekomen.

Je bestelling wordt binnen de 10 volgende werkdagen verwerkt en je mag van ons een mailtje verwachten met de artikelen die in voorraad zijn en klaar staan voor levering/afhaling de volgende werkdag. De artikelen die niet meer in voorraad zijn worden de volgende werkdag besteld/geproduceerd en uitgeleverd vanaf het moment dat ze terug in voorraad zijn.

Je bestelling wordt de eerstvolgende werkdag verwerkt. Dit wil zeggen dat de artikelen die niet in voorraad zijn dan besteld/geproduceerd worden.

Binnen de 10 werkdagen ontvang je een mailtje waarin we melden dat de artikelen in voorraad klaar staan voor levering/afhaling op het gevraagde leveradres de volgende werkdag. De artikelen die nog in backorder staan, worden zo snel mogelijk nageleverd.

 

Je bestelling wordt verwerkt door ons systeem en de artikelen in voorraad worden voor jou gereserveerd. Op de eerste werkdag na de vakantieperiode van Campinia Media beginnen de 10 werkdagen waarin we de artikelen op voorraad klaarmaken voor levering/afhaling. Je ontvangt van ons een mailtje binnen deze 10 werkdagen dat die artikelen klaarstaan voor levering/afhaling de volgende werkdag op het gevraagde leveradres. De artikelen die niet in voorraad waren, worden voor jou besteld/geproduceerd op de eerste werkdag na de vakantieperiode en zo snel als mogelijk nageleverd.

Nee dat kan helaas echt niet. Ook niet als je er ons een mailtje over stuurt, belt of lief vraagt in het veld van de opmerking. De bestellingen worden verwerkt in volgorde van plaatsing. Dat lijkt erg streng, maar de verwerking is geautomatiseerd en het is niet haalbaar om hier manueel in tussen te komen.